head> Livet i prästgården: Grupparbete ger resultat!

2010/02/21

Grupparbete ger resultat!


Per Elofsson kunde inte kommentera det hela efteråt för han grät. Glädjetårar.
Det här var riktigt, riktigt häftigt. Innan hade Norge skrutit om vilken fin samarbetstaktik de hade och den där Hellner skulle inte ha en chans....Pöh!
Visst kan man tänka på både ett och annat bibelord när Hellner efteråt säger: Ja, när jag märkte att Olsson stack iväg slutade jag tänka på mitt eget lopp utan hade all fokus på att ge honom ett så stort försprång som möjligt genom att dra ner tempot i klungan. När jag slutade tänka på mig själv blev det liksom enklare.
Visst låter det lite bekant?
Grattis till årets bästa grupparbete!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida