head> Livet i prästgården: strömlöst

2007/01/16

strömlöst


Efter att ha sovit i nästan ett dygn känner jag mig mycket bättre och har lagt magsjukan bakom mig för denna gång. Nu orkar jag till och med att sitta vid datorn och ladda in lite bilder från kameran! Här är en bild från i söndags. Det var som bekant strömavbrott pga av stormen Per. Det blev levande ljus och analoga spel. Detta är också det sista kortet som finns på vår gamla soffa. Idag hämtades den av Pingstkyrkans Second Hand. Vi har beställt en ny soffa som ska komma nästa vecka. Så den gamla soffan har gjort sitt. Om jag förstått det hela rätt så köpte mina svärföräldrar den gamla soffan av sin granne begravningsentrepenören Svenne för länge sedan. Pelle: Kommer du ihåg historien bakom den röda knarrande soffan?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida