head> Livet i prästgården: Ett annat bloggtempo

2007/11/18

Ett annat bloggtempo

Hej igen!
Nu är jag hemma igen efter retreaten. Det var en bra vecka, på många sätt.
Nu väntar en spännande och händelserik tid: Avsluta gammalt jobb, börja nytt jobb, flytta en eller kanske två gånger.
Allt detta gör att jag måste hushålla lite med dygnets timmar för att få tillvaron att fungera. Så för bloggens del har jag dåliga nyheter: I fortsättningen kommer jag inte att kunna skriva nya inlägg så ofta som nu. Kanske kan det bli ett inlägg per vecka eller något i den stilen, framtiden får utvisa. Jag hoppas att ni har förståelse för detta och att ni även i fortsättningen tittar förbi på Livet i prästgården ibland. Nu måste jag sluta, för vi ska gå på husvisning...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida