head> Livet i prästgården: Höst

2007/11/03

Höst


Du vet att det är höst när...
...Isak tar på sig jackan utan att man behöver påminna honom.
...du ägnar en ledig lördag åt att montera ner studsmattan och ställa den i röda längan.
...det lyser vackert från alla gravlyktorna på kyrkogården när det blir mörkt ute.
...stryktipskupongen endast innehåller matcher från England.
...du hör knattret från en bil vars ägare redan fått på dubbdäcken.
...du kommer på att din son inte har skridskor som passar.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej! Nu har jag hittat hit. Ville bara tacka för senast. Så underbart god mat o mysigt sällskap. Jag trivs så bra tillsammans med er. Så härligt med vänner där man känner sej helt avslappnad o bara är sej själv. Tack goa ni för att ni finns.

ps. julia tyckte de va jättekul med bananen på taket. Hm...jag blev lite hungrig samtidigt som jag skulle hjälpa henne ur bilen vid kyrkogården glömde visst nåt i farten ``typist min mamma´´ sa hon...

Kramar till er alla 3/ Rosie

05 november, 2007 13:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida