head> Livet i prästgården: Projekt

2011/05/18

Projekt

Har ni också märkt det? Varje tidning är full av sommar-projekt-relaterade reportage. ICA kuriren, Vi i villa, GPs helgbilaga ... och då har jag inte nämnt all reklam från Hornbach, Rusta, Cheapy, K-Rauta och allt vad det nu heter. Målgruppen är (gissar jag) den manlige villa/fritidshusägaren som såhär i försommar- och "snart är det semester"-tider måste hålla den existentiella tomheten borta. Så jag verkar inte ha något val. Jag är man. Jag äger ett hus. Dags att hitta på ett projekt! Under några dagar har jag förberett lite och på lördag ska det ske. Vad? Tja, det är lite hemligt men om det blir ett lyckat projekt så kommer det bilder här inom några dagar. Håll tillgodo!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida